BIP
• Strona główna
• Status prawny
• Przedmiot działalności
• Schemat struktury
• Organizacja Instytutu
• Rada Naukowa
• Struktura własnościowa
• Rejestry
• Zamówienia publiczne
• Redakcja
• Jak korzystać ...
• Rejestr zmian
• Statystyki
• Szkoły doktorskie
• Postępowania doktorskie
• Deklaracja dostępności
• Strona główna PIWet-PIB
• Strona główna BIP


Ostatnia modyfikacja:
2022-11-28
Są to 5348729 odwiedziny strony
Wyślij uwagi techniczne
engine by MK, tested by AT, design by PM
ver. 1.00a 2004.07.12
Ogłoszenie o zamówieniu – jednorazowa dostawa szkiełka mikromacierzowego
Ogłoszenie o zamówieniu – jednorazowa dostawa szkiełka mikromacierzowego
Znak sprawy: DZ-220/27/21

ZAPROSZENIE DO ZŁOŻENIA OFERTY


Państwowy Instytut Weterynaryjny – Państwowy Instytut Badawczy w Puławach zaprasza do składania ofert na dostawę przedmiotu zamówienia opisanego poniżej:

I. Opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest jednorazowa dostawa szkiełka mikromacierzowego
1. 10%Triton X-102 (jm.: 1.35ml firma: Agilent nr kat.: 5188-5903)(opis:Poly(oxy-1,2-ethanediyl), .alpha.-[ (1,1,3,3-tetramethylbutyl)phenyl]-. omega.-hydroxy-) . – 1op.
2. Porcine (v2) Gene Expression 4x44K Microarray (jm.: 1 op. firma: Agilent Technologies nr kat.: G2519F-026440) -1,35 ml


II. Tryb udzielenia zamówienia:
Postępowanie prowadzone jest na podstawie art. 11 ust. 5 pkt. 1 uPZP z pominięciem przepisów ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 2019). Przedmiotem zamówienia są dostawy służące wyłącznie do celów prac badawczych, eksperymentalnych, naukowych lub rozwojowych, które nie służą prowadzeniu przez zamawiającego produkcji masowej służącej osiągnięciu rentowności rynkowej lub pokryciu kosztów badań lub rozwoju.

III. Nazwa i adres Zamawiającego:
Państwowy Instytut Weterynaryjny – Państwowy Instytut Badawczy, Al. Partyzantów 57, 24-100 Puławy.

IV. Wymagany termin wykonania zamówienia:
Termin realizacji – do 5 dni roboczych od dnia wysłania zamówienia. Dostawa w dni robocze w godzinach od 7.00 do 14.00.

V. Wymagania stawiane Wykonawcy:
Zamawiający nie stawia Wykonawcy szczególnych wymagań.

VII. Wykaz oświadczeń lub dokumentów, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia wymagań stawianych Wykonawcy lub potwierdzających spełnienie wymagań zawartych w opisie przedmiotu zamówienia:
Nie dotyczy.

VIII. Informacja o sposobie porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami oraz przekazywania oświadczeń lub dokumentów, a także wskazanie osób uprawnionych do porozumiewania się z Wykonawcami:
Wykonawca może przekazywać Zamawiającemu informacje, oświadczenia lub dokumenty drogą elektroniczną na adres: anna.bogusz@piwet.pulawy.pl lub faksem na nr 81 889 3350.
Zamawiający będzie przekazywał informacje za pośrednictwem poczty elektronicznej.
Osobą uprawnioną do kontaktu ze strony Zamawiającego jest Anna Bogusz
e-mail: anna.bogusz@piwet.pulawy.pl
tel. 81 889 3228

IX. Miejsce, termin i sposób składania ofert:
Ofertę należy przesłać za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres:anna.bogusz@piwet.pulawy.pl nie później niż do dnia 12.02.2021 r., godz. 12:00.

X. Opis sposobu obliczenia ceny:
Oferta musi być tak skalkulowana, aby zawierała całkowitą cenę realizacji przedmiotu. Cena musi zawierać wszystkie elementy cenotwórcze realizacji zamówienia, w szczególności: wszystkie koszty Wykonawcy realizacji zamówienia, zysk Wykonawcy, podatki, opłaty oraz ewentualne pozostałe elementy.

XI. Procedura uzupełniania dokumentów, w przypadku stwierdzenia ich braków w ofertach:
W przypadku stwierdzenia braków wymaganych dokumentów w ofercie najkorzystniejszej, Zamawiający przewiduje możliwość uzupełnienia oferty. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może także żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert w określonym przez siebie terminie. Procedura uzupełniania dokumentów odbywać się będzie drogą elektroniczną lub faksem.

XII. Opis kryteriów, którymi Zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty, wraz z podaniem znaczenia tych kryteriów i sposobu oceny oferty:
Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która przedstawia najniższą cenę oraz spełnia wymagania Zamawiającego określone w niniejszym zaproszeniu do złożenia oferty.

XIII. Warunki wykluczenia Wykonawcy i odrzucenia oferty:
Zamawiający wyklucza z udziału w postępowaniu Wykonawców, którzy:
- nie wykazali spełnienia warunków udziału w postępowaniu,
- nie złożyli żądanych dokumentów w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie.
Ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.

Zamawiający odrzuci ofertę w przypadku gdy:
- została złożona po upływie terminu składania ofert.
- jej treść nie odpowiada treści zaproszenia do złożenia oferty oraz opisowi przedmiotu zamówienia przedstawionemu przez Zamawiającego. Klauzula informacyjna dot. ochrony danych osobowych: Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:  administratorem danych osobowych przekazanych przez Wykonawcę jest Państwowy Instytut Weterynaryjny – Państwowy Instytut Badawczy w Puławach;  dane osobowe przekazane przez Wykonawcę przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z niniejszym postępowaniem;  odbiorcami danych osobowych przekazanych przez Wykonawcę będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania;  dane osobowe przekazane przez Wykonawcę będą przechowywane przez okres 5 lat od dnia zakończenia postępowania;  w odniesieniu do danych osobowych przekazanych przez Wykonawcę decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;  Wykonawca posiada: − na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych; − na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania danych osobowych *; − na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO **; − prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy Wykonawca uzna, że przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy RODO;  Wykonawcy nie przysługuje: − w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; − prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; − na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. − ______________________ − * Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania. − ** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.
2021-02-09 AW