BIP
• Strona główna
• Status prawny
• Przedmiot działalności
• Schemat struktury
• Organizacja Instytutu
• Rada Naukowa
• Struktura własnościowa
• Rejestry
• Zamówienia publiczne
• Redakcja
• Jak korzystać ...
• Rejestr zmian
• Statystyki
• Szkoły doktorskie
• Postępowania doktorskie
• Deklaracja dostępności
• Strona główna PIWet-PIB
• Strona główna BIP


Ostatnia modyfikacja:
2022-11-28
Są to 5348594 odwiedziny strony
Wyślij uwagi techniczne
engine by MK, tested by AT, design by PM
ver. 1.00a 2004.07.12
Ogłoszenie o zamówieniu z dziedziny nauki - DZ-2501/187/17 WYCOFANY
Ogłoszenie o zamówieniu – jednorazowa dostawa odczynników laboratoryjnych i materiałów pomocniczych z podziałem na zadania.
Znak sprawy: DZ-2501/187/17

ZAPROSZENIE DO ZŁOŻENIA OFERTY


Państwowy Instytut Weterynaryjny – Państwowy Instytut Badawczy w Puławach zaprasza do składania ofert na dostawę przedmiotu zamówienia opisanego poniżej:

I. Opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest jednorazowa dostawa odczynników laboratoryjnych i materiałów pomocniczych z podziałem na następujące zadania.

Zadanie 1 – odczynniki laboratoryjne wg kat. SIGMA ALDRICH:
1. NaOH BioUltra, for molecular biology, 10 M in H2O, op./100 ml ( firma: Sigma nr kat.: 72068) – 1 op.

Zadanie 2 – odczynniki laboratoryjne wg kat. BIO OPTICA:
1. Formalina 10% zbuf. 20l ( firma: Bio Optica nr kat.: BIO-05-K01004) – 1 op.

Zadanie 3 – odczynniki laboratoryjne wg kat. AQUA MED:
1. Hematoksylina Harrisa (1000 ml) ( firma: AQUA-MED nr kat.: 2050.2) – 2 op.

Zadanie 4 – materiały pomocnicze wg kat. BRUKER:
1. Maldi target plate 384 polished steel BC ( firma: Bruker nr kat.: 8280781) – 6 szt.

Zadanie 5 – materiały pomocnicze wg kat. CAT:
1. Nóż homogenizacyjny T-17 typ M ( firma: CAT nr kat.: 147-04-3) – 10 szt.

Z uwagi na specyfikę prowadzonych projektów badawczych, Zamawiający nie dopuszcza zaoferowania produktów równoważnych.


II. Tryb udzielenia zamówienia:
Postępowanie prowadzone jest na podstawie art. 4d ust. 1 pkt. 1 uPZP z pominięciem przepisów ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. t. j. z 2015 r. poz. 2164 z późn. zm.).

III. Nazwa i adres Zamawiającego:
Państwowy Instytut Weterynaryjny –Państwowy Instytut Badawczy, Al. Partyzantów 57, 24-100 Puławy.

IV. Wymagany termin wykonania zamówienia:
Termin realizacji – do 15 dni roboczych od dnia wysłania zamówienia. Dostawa w dni robocze w godzinach od 7.00 do 14.00.

V. Wymagania stawiane Wykonawcy:
Zamawiający nie stawia Wykonawcy szczególnych wymagań.

VII. Wykaz oświadczeń lub dokumentów, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia wymagań stawianych Wykonawcy lub potwierdzających spełnienie wymagań zawartych w opisie przedmiotu zamówienia:
Nie dotyczy.

VIII. Informacja o sposobie porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami oraz przekazywania oświadczeń lub dokumentów, a także wskazanie osób uprawnionych do porozumiewania się z Wykonawcami:
Wykonawca może przekazywać Zamawiającemu informacje, oświadczenia lub dokumenty drogą elektroniczną na adres: karolina.koc@piwet.pulawy.pl lub faksem na nr 81 889 3350.
Zamawiający będzie przekazywał informacje za pośrednictwem poczty elektronicznej.
Osobą uprawnioną do kontaktu ze strony Zamawiającego jest Karolina Koc
e-mail: karolina.koc@piwet.pulawy.pl
tel. 81 889 3228

IX. Miejsce, termin i sposób składania ofert:
Ofertę należy przesłać faksem na nr 81 889 33 50 lub za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: karolina.koc@piwet.pulawy.pl nie później niż do dnia 06.07.2017r., godz. 12.00.

X. Opis sposobu obliczenia ceny:
Oferta musi być tak skalkulowana, aby zawierała całkowitą cenę realizacji przedmiotu. Cena musi zawierać wszystkie elementy cenotwórcze realizacji zamówienia, w szczególności: wszystkie koszty Wykonawcy realizacji zamówienia, zysk Wykonawcy, podatki, opłaty oraz ewentualne pozostałe elementy.

XI. Procedura uzupełniania dokumentów, w przypadku stwierdzenia ich braków w ofertach:
W przypadku stwierdzenia braków wymaganych dokumentów w ofercie najkorzystniejszej, Zamawiający przewiduje możliwość uzupełnienia oferty. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może także żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert w określonym przez siebie terminie. Procedura uzupełniania dokumentów odbywać się będzie drogą elektroniczną lub faksem.

XII. Opis kryteriów, którymi Zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty, wraz z podaniem znaczenia tych kryteriów i sposobu oceny oferty:
Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która przedstawia najniższą cenę oraz spełnia wymagania Zamawiającego określone w niniejszym zaproszeniu do złożenia oferty.

XIII. Warunki wykluczenia Wykonawcy i odrzucenia oferty:
Zamawiający wyklucza z udziału w postępowaniu Wykonawców, którzy:
- nie wykazali spełnienia warunków udziału w postępowaniu,
- nie złożyli żądanych dokumentów w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie.
Ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.

Zamawiający odrzuci ofertę w przypadku gdy:
- została złożona po upływie terminu składania ofert.
- jej treść nie odpowiada treści zaproszenia do złożenia oferty oraz opisowi przedmiotu zamówienia przedstawionemu przez Zamawiającego.
2017-07-03 AW 2017-09-01 AW